Chat

online emberek

nézetség

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

...

hali gali everybody! :D küldjetek képet megvideót emailben,hogy több cucc legyen az oldalon. senki nelegyen lusta csak két klikk az egész. email-majommackoo@hotmail.com előre is kössz,a vezetőség. :D

Friss topikok

cigánylexikon,mindenkinek köező!

2010.01.13. 10:52 | puposteve | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stevee.blog.hu/api/trackback/id/tr841668804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radirmester 2010.01.14. 15:10:49

Cigánykérdés

Rasszista vagyok mert mióta felnőttem csak azt látom hagy a cigányok:

- iskolakerülők,
- büdösek,
- megfélelmlítő a viselkedésük
- a társadalom alapvető eggyüttélési normáit semmibe veszik
- lopnak, csalnak, gyilkolnak
- ha kimondom mert LÁTTAM cigány tette, ordítva ugat vissza: Biztos mert én cigány vagyok!!
- 10 esetből 9-szer miattuk keveredik az ember bajba
- igénytelenek,
- segélyből élnek a mi adóforintjainkból,
- nem dolgoznak,
- játéktermekben lógnak,
- a segélyt cigire italra költik.

és még sorolhatnám. Kédem én: Meddig tűröd te ISTENBARMA magyar?? Pártoktól várod a megoldást?Ugyan már!
NEKED kell tenned ellene,nem meghunyászkodni, arcot elfordítani NEM szabad!
Te vagy itthon!Ha az ilyen bevándorló söpredék terrorizálja magyar honfitársad,gyermeked az iskolában,ODA KELL CSAPNI!
Sokan nem teszik,mert félnek .De mitől? Ezektől a mocskos élősködő férgektől?
Gondolkodjon el ezen mindenki.
süti beállítások módosítása